woensdag 3 september 2008

Laatste dag vakantie

Morgen moet er dan echt weer gewerkt gaan worden........ We hebben een "doorjas" repetitie van standaard repetoire voor concerten op vrijdag en zaterdag. Onze computer doet het nog steeds niet fatsoenlijk; de geluidskaart heeft kuren. Zeeeeeeeeer vervelend want ik heb nu geen muziekjes om naar te luisteren en mijn nieuwe internettelefoon doet het ook niet :( Ik heb al diverse programma's ertegen aangegooid maar niks helpt. Het schiet natuurlijk ook niet op in het Chinees, grrrrr, wel balen hoor.
Gisteravond zat er een kakkerlak in mijn badkamer. Ik vond 'm best groot maar volgens Hw viel dat wel mee. Hij is mij heel galant komen redden :) Wel heb ik vannacht van kakkerlakken gedroomd: ze kwamen onder het bed uit gekropen en werden zo groot als krabben. Brrr...dat was niet fijn! JiaYin heeft al om 15.00 les gehad vandaag. Bij hoge uitzondering was zijn moeder er niet bij want zij moest naar Zhuhai (een stad in de buurt). Voor zijn les ben ik naar de voetmassage geweest. Lekker hoor :)

21.18
Het is momenteel flink aan het onweren. Jullie weten inmiddels wel dat ik een onweerfan ben dus ik vind het prachtig (ik hoef niet meer naar buiten vandaag, hehehe). Wat "leuk" is, is dat er ook een harde wind staat waardoor ik een regenslag tegen de ruiten heb. Normaal gesproken stort de regen loodrecht omlaag dus heb je dat gezellige tikken tegen de raam niet. Jaja, zo zie je maar weer eens wat je in het buitenland gaat waarderen! ;)

Geen opmerkingen: