dinsdag 30 september 2008

Laatste dag van september

Hier Guangzhou zoals gezien door Irena ;)
Vandaag zijn we naar het treinstation geweest om alvast een kaartje naar HongKong te kopen. In deze drukke vakantietijd is dat wel een goed plan. De reis naar HK zal vrijdag plaatsvinden (ik ga niet mee). Hw is gezellig meegeweest. Na het kopen van het kaartje zijn we nog naar de enorme boekenwinkel geweest. Daar kocht ik echter geen boeken maar wat cd's....... een paar yogamuziekjes. Ach ja, voor 15 RMB maakt het niet zoveel uit. Hw en Irena hebben lekker ijs zitten te smullen bij Haagen-Dazs. Ik heb een beetje meegepikt want een hele portie ijs krijg ik niet op. De rest van de dag hebben we rustig aan gedaan. 
Morgen, op de grote feestdag, gaan we met een groepje van 8 mensen naar de hotsprings :)
Om 8.00 hebben we afgesproken en de bus vertekt om 8.20. De deelnemers zijn: Vlada, Adriana, Luan, Roddy, ChongLee, Haiwen, Irena en ik. Dat zal dus wel zeer gezellig worden, hihi!

Geen opmerkingen: