maandag 1 september 2008

QT

Ik weet niet zo goed waar ik mee moet beginnen vandaag. Er zijn bijna teveel leuke dingen gebeurd! Misschien gewoon maar in chronologische volgorde. Komt 'ie:
Om 5.50 werd ik uit mezelf wakker. Na even lekker gelegen te hebben (met wat QT erbij...zometeen meer daarover) ben ik opgestaan om te gaan joggen. Eerst heb ik nog wat met de computer geklooid want niet alles was naar mijn zin. Om 6.30 ben ik dan gaan joggen. De andere kant op: i.p.v. naar de HaiZhu brug ben ik naar de HaiYin brug gejogd (en terug, duh!). Bij thuiskomst heb ik de was en de afwas gedaan. Ook heb ik onze thuisslippers in wat water met bleekmiddel gegooid. Die zijn nu weer lekker fris :) Om 10.10 had ik fitnesless. Die les bestond vandaag uit circuittraining. Dat komt neer op 3 sets van allemaal oefeningen achter elkaar. Als de laatste oefening geweest is, begin je weer bij de eerste oefening en dat is dan het begin van de volgende set. De oefeningen bestaan uit spiertraining met apparaten en eigen gewicht. Leuk om te doen maar wel vermoeiend! Na de les heb ik nog 2 jurkjes gekocht op weg naar huis. Vrijdag had ik er al 2 gekocht en ze zitten zo lekker dat ik er nog wel 2 in een ander patroon bij wilde hebben. Nou ja, voor 4,80 per stuk hoef je het niet te laten he? *knipoog*
De jurkjes en mijn fitnesstas heb ik thuis afgezet en vervolgens ben ik bij Hw's ouders gaan lunchen. Uiteraard ontbrak de verse jus niet. Hihihi, ik ben verwend, ik weet het ;)
Na het eten heb ik de taxi naar ShuiYinLu gepakt om met Michael en Roddy te repeteren. Het ging erg goed (qua sfeer en samenspel; het aantal niet geheel door de componist bedoelde noten was aan de hoge kant). Na het oefenen ging ik op weg naar huis. Dat verliep verre van soepel: geen taxi te krijgen! Toen heb ik de bus maar gepakt. Dat ging erg langzaam en ik moest nog overstappen ook. Ik ben wel een uur onderweg geweest! En dat over 8 km ofzo......
Nu komen we weer bij QT uit. Wat is dat, hoor ik je denken? QT staat voor Quantum Touch. Kijk maar eens op www.quantumtouch.com. Ik heb het een paar weken geleden in Elsloo van Ruud geleerd (www.margaruud.nl). Vandaag hadden we afgesproken om het op afstand te proberen. Het was heel leuk om te doen. Na deze actie heb ik nog wat aan de computer zitten te rommelen. Om 19.00 stond het avondeten klaar: paprika met kleine tofu stukjes, groenten, rijst, "soepvlees" (lekker he, mam?) en fruit (longyan oftewel drakenogen) als toetje. Zometeen ga ik lekker nog wat lezen. In de bus heb ik al zowat een half boek uitgelezen want ik had gelukkig een zitplaats. Wel handig met een klarinettas en een pupiter/standaard tas :)
OK, tot zover, doeiiii!

Geen opmerkingen: