woensdag 24 september 2008

Vanmorgen stonden er een paar straten onder water. Tropisch stortbuitje....of zeg maar zondvloed. Ik heb het niet meegekregen want ik lag lekker te slapen.
Het feestje was erg gezellig ;) We hebben bij een Italiaan gegeten. Lekker hoor "gewoon normaal" eten. Alhoewel......ik had een pizza met spinazie en appel, dat is toch wel een beetje gek he? Wel erg lekker. Op deze link kunnen jullie wat fotootjes bekijken:
http://www.new.facebook.com/album.php?aid=54615&l=d3eb7&id=729216629
De repetitie was wel grappig vandaag. Ik heb de dirigent gevraagd of hij wat over het stuk kon vertellen (tijdens de repetitie). Hij zei:"Mmmm, dat is al 20 jaar geleden. Ik zal er na de pauze wat over vertellen". Dat heeft hij gedaan. Het komt erop neer dat H. von Karajan hem gevraagd heeft om een symphonie voor de Berliner te schrijven. Dat lukte maar niet en uiteindelijk heeft hij de fragmenten die hij wel geschreven had omgedoopt tot "5 Bruchstucke" wat neerkomt op "5 fragmenten". De symphonie is er (nog) niet van gekomen. Voor de rest hebben de partygangers van gisteren lekker nagepraat. "Ja, het was gezellig he? Ja, leuk he? Bedankt jongens het was echt heel leuk! Wat was het toch leuk!" enzenz....... We hadden maar een slachtoffer met hoofdpijn (van de blue curacao....zou ik ook hoofdpijn van krijgen, geloof ik, hihi).

Geen opmerkingen: