zaterdag 20 september 2008

Zaterdagavond geen concert

Het is vreemd om op zaterdagavond geen concert te hebben. Althans na een paar dagen repetitie. Hw is aan het tennissen met een groep vrienden. Ik zit nu even bij Hw's ouders thuis te bloggen want ik ga zo naar de voetmassage. Om 21.30 heb ik bij 1920 afgesproken. De massageplaats ligt op weg daarnaartoe. Vandaar dat ik nu nog even wacht want dan ik straks in een keer door. Mooi momentje om even een krabbeltje te plaatsen ;)
Vanmorgen had ik geluk dat Hw vrij had en mij maar liefst is gaan brengen en op komen halen van de repetitie. Het kwam allemaal precies goed uit want hij moest in die buurt wat doen. De repetitie zelf was "uneventfull". Vanmiddag heb ik lesgegeven aan YongQi, Clarke en Mickey. Ik was niet zo in vorm en zij geloof ik ook niet......mmm..... Hw's ouders zijn nu buiten een wandelingetje aan het maken. Dat doen ze iedere avond na het eten.
OK, ik ga er maar eens vandoor!
Doei/hoije/dag/byebye/88/再见/au revoir/mazzel ;)

Geen opmerkingen: