zondag 21 september 2008

Titel??

Het is zondagmiddag 16.26. Hier Joke uit Guangzhou.
Ik was vandaag aangenaam en minder aangenaam verrast tijdens de repetitie. De vioolsolist had er blijkbaar niet zo'n zin in en speelde heel saai en zonder uitdrukking. Dit had als gevolg dat "wij" dat ook deden. Bleuh!!!! Weber was nog altijd even melig. Tchaikovsky 4 viel me 100% mee en was zelfs mooi te noemen. Wat een beetje "afstand" al niet uitmaakt! Ik zat namelijk helemaal bovenin in de zaal te chillen en te luisteren. Lekker verstopt achter de ballustrade, hihi. Na de repetitie zijn we (Michael, Roddy, Raul, Sigrid en Haiwen) gaan lunchen bij onze favoriete Japanner. Het was erg vol dus we werden in 2 groepjes van 3 gesplitst. Vervolgens zijn we als groep nog koffie gaan drinken en hebben we gezellig bij elkaar gezeten. O ja, even vermelden: Raul is de paukenist uit Chili (hij was er vorig jaar ook al) en Sigrid is een fluitiste uit Noorwegen die les geeft op de Amerikaanse school. Wij hebben elkaar op woensdag voor het eerst ontmoet. Ze is erg blond, lang en heeft blauwe ogen. Hoe Noors wil je het hebben? Hw is nu aan het tennissen. Verder hebben we vandaag plannen gemaakt voor een "Ab fab" avond bij Michael thuis. De genodigden zijn Roddy en ik. Jaja, het staat inderdaad voor "Absolutely Fabulous" (de serie). We gaan die avond dvdtjes kijken en cocktails drinken :) We gaan ook logeren hahaha! Nu ga ik lekker even lezen. Wat is dat "eat, pray, love" toch een fantastisch mooi boek :) Echt zo'n boek waar je liever niet te snel in leest omdat het anders zo snel uit is. Misschien vanavond nog een concertverslag anders horen jullie het morgen wel ;)
Ik heb eigenlijk nog leuk nieuws! Het is nu 18.01 en net werd ik door Candy gebeld. "Wie is dat?" hoor ik jullie al denken. Dat zal ik eens even vertellen: Candy is mede eigenaresse van coffeebar "Dilletante". Wij gaan met ons trio op 16 oktober bij haar in de zaak spelen. Afgelopen donderdag zijn we kennis gaan met haar gaan maken. Het klikte meteen :) (Zij vind KungFu Panda ook een geweldige film en heeft 'm ook al twee keer gezien.) Om 19.30 worden we op de foto gezet om een postertje te maken. Geinig he? Ze komt ook naar het concert luisteren en ik heb alvast kaartjes voor haar gekocht. Morgenvroeg om 10 uur gaan we trio's repeteren. We richten ons eerst op de 16de. Voorlopig gewoon puur voor de lol en we zien wel hoe het gaat lopen. Misschien blijft het bij deze ene keer misschien ook niet..........

Geen opmerkingen: