dinsdag 16 september 2008

Zoeken

Zo, volgens mij is mijn innerlijke nerd weer wakker. Ik heb opeens weer zin om een cursus of opleiding te gaan doen. Het heeft me dus "maar" een jaartje gekost om over alle gestudeer op het conservatorium heen te komen ;) Nu is het enige probleem dat ik niet precies weet wat. Ik heb namelijk geen idee van het aanbod hier en welk gedeelte in het Engels is. Kijk, ik kan natuurlijk al aardig Chinees maar boeken lezen is echt nog een brug of vier te ver. Ik ben nu op het niveau van "de drie biggetjes" en Roodkapje. Googlen in het Chinees schiet ook echt niet op. Frustrerend! 
Voor de rest is hier niet veel veranderd de afgelopen dagen. Het is nog altijd 35 graden. Lekker is wel dat het 's nachts al wat afkoelt, jaja, tot maar 27 graden ofzo :P
Met basklarinetten gaat het de goede kant op. Ik heb braaf elke dag geoefend ;)
Uhm........ ik weet niet wat er met de orkestplanning aan de hand is........ op vrijdagmiddag hoef ik pas te repeteren. Het concert is op zondag deze week.

1 opmerking:

Anoniem zei

Tja, als je zoveel tijd 'vrij' hebt van het orkest, kan ik me (bijna) voorstellen dat je weer wil gaan studeren...
Nog wat ideeen: wiskunde, kunstgeschiedenis, Noors, dierengeneeskunde, software programmeren enz.

Succes! :)

Groetjes, Cyrina