dinsdag 28 oktober 2008

Mahler 4

Arme concertmeester.....hij heeft vandaag de repetitie moeten lei(ij)den. Ze hadden hem niks verteld. Echt weer zo'n typische GSO actie! Nou ja, we zijn door het stuk heen gekomen. 's Morgens ontbraken er nog 3 partijen (hobo, harmonium en piano). Waarom weet ik ook niet. Toen de hoboïst 's middags dan toch kwam (de vice voorzitter) was iedereen toch lichtelijk verbaasd. Aangezien hij de baas is, heeft hij ook niet verteld waarom hij er niet was. Vaag..... Ik heb 'm maar verteld dat ik 's morgens erg "eenzaam" was. Daarvoor kon er nog wel een lachje af. Wij hebben goed samengespeeld. De fluitiste knalt nog altijd overal langs. Hoewel ik vandaag wel twee keer een "pp" gehoord heb (van de 80 ofzo....). Morgenavond heb ik pas weer repetititie, ditmaal met YuLong (onze dirigent). Helaas kan ik niet gaan fitnessen want ik ben zaterdag gevallen in de douche. Ik douche in mijn badkuip en ik gleed uit en omdat ik nu eenmaal zeer onhandig ben, knalde ik op de zijkant :( Niet handig dus en volgens mij heb ik nu een gekneusde rib of twee, zucht. Ik kan wel nog goed klarinetten maar kracht zetten gaat niet.
Ik merk wel dat ik een paar dagen niet gesport heb. Net ben ik maar naar de voetmassage geweest om de spanningen op die wijze af te voeren. Het thee drinken (jaja, we zijn nu eenmaal in China) bij Lida was gezellig.

Geen opmerkingen: