maandag 27 oktober 2008

Effectief!

Vandaag was een zeer effectief dagje: eerst Kum Nye gedaan, toen flink klarinet gestudeerd (met wat MSN tussendoor, hihi) en toen flink vertroeteld in de spa. Om 17.00 kreeg ik een smsje van Sigrid om te vragen of ik met haar wil gaan uiteten. Duh! Daar ga ik dus zometeen voor op pad. Na het eten "moet" ik nog naar Wilbers' (de "gay-but-also-straight" bar) om een afscheidsdrankje te nuttigen met Maarit. Zij gaat namelijk terug naar AustraliĆ«. 
De repetitie van morgen voor Mahler zal zeer waarschijnlijk niet zoveel voorstellen: ik werd gebeld dat de repetitie verplaatst is naar de orkestcompound en dat er geen dirigent is. Lekker dan! Nou ja, ik ben er in elk geval klaar voor. Ik heb vanmorgen nog met de opname meegespeeld en weet precies waar ik wat te spelen heb ;).
Na het werk ga ik koffie leuten bij Lida. Zij woont nu in GZ omdat haar man hiernaartoe geplaatst is. Haar blogje staat op: www.lidahofman.waarbenjijnu.nl

Geen opmerkingen: