zondag 12 oktober 2008

Nieuw gebouw

Hier een fotootje van het bouwen van het nieuwe theater. De foto is genomen vanaf het terras van de XingHai zaal. In de barakken aan de linkerkant wonen de arbeiders. Op de muur in de voorgrond kun je een beetje zien hoe het gaat worden. Hier is de muur wat dichterbij:

De aanvoerder heeft slecht gespeeld gisteren. Er viel zelfs een hele maat stilte waar hij een solootje had moeten spelen .... *oeps* ...... Wel een beetje genant maar als Chinees zit je daar geloof ik niet zo mee. Ook het stukje met de fagot ging beide (!) keren fout. Gelukkig heb ik met niet laten besmetten en heb ik wel goed gespeeld. Ik weet niet hoe het komt maar als iemand begint te prutsen, trekt diegene meestal een hoop mensen met zich mee. Volgende week speel ik alleen in de Klassieke symphonie van Prokofiev. Die heb ik nu onder het typen opstaan.
Gisteravond heb ik Noorse mensen leren kennen. Dat was erg gezellig. Haiwen en wat vrienden kwamen ook langs. Op een gegeven moment (2.00) ging de Noorse delegatie nog naar een ander cafe. Hw was inmiddels met zijn vrienden een terrasje verderop lekkere dingen aan het eten. Daar ben ik dan ook maar heengegaan want ik had wel trek ;)
Vanmorgen hebben Ashan en ik eindelijk weer eens getennist (ja, om 9.00 pfff). Net heb ik het hele kamermuziekprogramma doorgespeeld. Het ging wel OK maar een stuk moet ik toch nog eens heel goed bekijken (Trio van Barraud). Dat ga ik straks doen. Ik moet een beetje uitkijken want mijn rechterpols is wat overspannen geraakt. Zoals het er nu uitziet komen er een hoop mensen donderdag :)

Geen opmerkingen: