maandag 13 oktober 2008

Regen

Het is vandaag triest en regenachtig weer. Gelukkig is het toch nog 25 graden anders zou het wel erg "nederlands" worden ;) Vandaar een gezellig fotootje met flink wat groen, hihi.
De triorepetitie ging goed. We zijn gaan lunchen in "the orange bowl place". Tot onze grote verbazing hebben ze nieuwe kommetjes gekocht.... ze zijn nu zwart met rood. Op typisch chinese wijze worden de oude oranje lepels toch nog gebruikt. Mooie combi he?
Omdat we al bij de orkestcompound waren, konden we met de orkestbus naar XingHai. Na een half uurtje blazersrepetitie waren Roddy en ik al klaar want we spelen maar in 1 stuk deze week. Omdat ik supervroeg thuis was, ben ik naar de spa gegaan voor een facialtje. Dat was erg lekker. Uit de spa kon ik zo aanschuiven bij het avondeten bij Hw's ouders. Wat een leventje heb ik toch :) Ik ga nu nog even studeren, dag!!

Geen opmerkingen: