donderdag 23 oktober 2008

We hebben een winnaar!

Vandaag was het zo'n dag die er van te voren rustig uit zag maar heel anders verliep. Een enorm aantal zaken zijn per mail en telefoon afgehandeld. Gelukkig een hele hoop leuke dingen. Het blijkt dat Emil (de Zweedse klarinetist) wel Chinese smsjes (althans smsjes vanuit een Chinese mobiel verstuurd) kan ontvangen maar er geen terug kan sturen. Hij is maar op mailen overgestapt en dat ging prima. We gaan morgen met z'n allen lunchen. Voor de rest heb ik nog met de universiteit gemaild over een eventueel trioconcert in december (wat we niet gratis willen doen, hihi). Michael en ik kunnen geloof ik beter een open lijn aanhouden want we hebben wel 10 keer gebeld naast wat mails en een sms. Het ging voornamelijk over CMS gerelateerde zaken (partijen, foto's, afspraken en ook alledaagse flauwekul). Over de partijen heb ik nog met Broekmans (de muziekhandel in A'dam) gebeld. Opeens een poging doen tot ABN spreken viel niet mee, ahum..... We zijn er wel uit gekomen. Hw's baas komt namelijk volgende week naar China en hij zal een stapeltje trio's meenemen. Moet 'ie ze natuurlijk wel eerst binnen hebben! Maar goed dat ik alvast wat "geoefend" heb want morgen is het weer tijd voor een "tuttenclub" etentje met de Nederlandse dames. We gaan op het terras bij Lucy's zitten. Een van de dames is een vriendin van Roddy. Roddy kent meer Nederlanders dan ik! Voor de rest heb ik driftig aan Mahler 4 gestudeerd. Ik heb zelfs de hele youtube opname met de partij meegeluisterd/meegelezen.

En nu de oplossing en de bekendmaking van de winnaar van de prijsvraag "Waar staat de "23/113" in 23/113 CMS voor?".

Oplossing: de lengte- en breedtegraad van Guangzhou.

Winnaar: Bettie Tummers-Janssen te Geleen (a.k.a. mam)

Zij wint een vakantie in Guangzhou met gratis logies EN ontbijt!!!!!! Gefeliciteerd namens de gehele commissie en tot in januari :)

1 opmerking:

Unknown zei

"Winnaar: Bettie Tummers-Janssen te Geleen (a.k.a. mam)"
Dit riekt naar handel met voorkennis !!!!!! ;-)