maandag 20 oktober 2008

Werk...

Uhm ja, ik gooi er maar eens een werkfoto tegenaan...... 't zit zo..... uhm..... 'k durf het bijna niet te typen..... maareh.... ik heb weer vrij deze week! :) Ik ben wel druk aan het oefenen voor de kamermuziekversie van mahler 4, volgende week. Vanmorgen ben ik gaan fitnessen en vanmiddag ben ik weer naar de voetmassage geweest. Heerlijk! Dit keer met het laatse half uurtje plat liggen. Tussendoor heb ik klarinet gestudeerd. Met name rieten ingespeeld.
Net heeft Tom Engels les gehad. Het ging voor zijn doen heel aardig. Morgenavond gaan Roddy, Michael en ik naar een concert op de universiteit. Die ligt heel ver weg. We gaan met de metro dan ondervinden we tenminste geen verkeersdrukte (als alles goed gaat tenminste). De mevrouw die mij uitgenodigd heeft, heeft al wat hints "gedropt" over lesgeven aan hun orkest. Ikzelf heb daar niet zo'n zin in maar Michael vind "bandcoaching" erg leuk. Vandaar dat ik hem ook uitgenodigd heb. Wie weet wordt het wat! Het is trouwens nog altijd drukkend en warm weer. Het was weer eens boven de dertig graden vanmiddag en er stond nagenoeg geen wind. Beetje vreemd om dan 20 oktober op de kalender te zien staan ;)

Geen opmerkingen: