donderdag 20 november 2008

Kerst?

Vanmorgen ben ik met mijn schoonmoeder op kaarsenjacht geweest. Kaarsen zijn blijkbaar een typisch westers ding waar ze in China nauwelijks aan doen. Na een flinke zoekactie hebben we toch een kaarsenwinkeltje gevonden. Ik heb er maar meteen een hele hoop gekocht. Ook een zak waxinelichtjes, hihi. Normaal gesproken verwacht ik die wel in een supermarkt maar zelfs bij Carrefour hebben ze die niet. We kwamen duidelijk door het "hier worden de made-in-China kerstartikelen verkocht gebied".

Gisteren heb ik echt voor een chinese prijs kleren gekocht: 3 vesten voor in totaal 137 RMB :) Even afwachten hoe lang ze meegaan maar ze zitten lekker.

Voor de rest heb ik vandaag wat dingetjes aan de muur opgehangen. Het moest met nagels en een hamer dus er is wel wat muur weggebrokkeld..... daar verzin ik nog wel wat op. De schilderijtjes kosten wel 7,5 RMB per stuk! Daarvoor kan er hier of daar nog wel wat verf vanaf ;)

Geen opmerkingen: