zaterdag 22 november 2008

Fijne Caecilia dag!

Zo, net klaar met lesgeven voor vandaag! YongQi was er net en vanmorgen voor de lunch had Mickey al les. Dat is wel een voordeel als je geen concert hebt op zaterdag: geen doorloop op zaterdagmorgen. Straks komen de heren hier repeteren en gaan we samen uit eten. Hw is met zijn moeder op stap. Het is fantastich mooi weer de afgelopen dagen: strak blauwe lucht en een lekker zonnetje :) Het is 's morgens zelfs al koud te noemen. Ook is het merkbaar dat het herfst is: in de zon is het heerlijk maar in de schaduw is het merkbaar frisser. Dit in tegenstelling tot in de zomer waar het nergens te harden is, hihi. Ik heb gistermorgen al handschoenen aangehad. Toen was ik op weg om te gaan tennissen met Lida en Shelly. Dat was erg gezellig. We hebben Amerikaantje gespeeld omdat we maar met drie personen waren. Morgenvroeg ga ik om 11.00 eindelijk weer eens met Ashan tennissen. Deze week heb ik weinig gesport omdat dat afgeraden wordt met een nieuwe tattoo: zweet is natuurlijk niet bevordelijk voor de genezing. Ik ben wel echt aan wat fitnessen toe na alle pauze met gekneusde ribben, een tripje naar Shanghai en nu de tattoo! Volgende week ga er ik weer tegenaan tussen alle repetities voor het concert op donderdag door dan ;)

Geen opmerkingen: