zondag 30 november 2008

Leuk weekend zover

Het is nu zondagmorgen 8.28 en ik ga zo werken. De repetitie gisteren viel niet mee :( Het samenspel ontbrak volledig. Op een gegeven moment hadden de klarinetten en de eerste fluit een begeleidingsmotiefje in triolen samen. De fluit ging steeds sneller terwijl wij op de slag van de dirigent bleven spelen. Ze luistert niet eens! Kregen we daarna op onze kop of het toch niet mogelijk zou zijn om met maar drie mensen tegelijk samen te spelen?!? Heeeeeeeeel erg irritant.
We zijn gisteren alleen aan de eerste akte (Tosca) toe gekomen. Pffff. Gelukkig hebben we dadelijk alleen een ochtendrepetitie. De strijkers hebben namelijk vanavond een concert. Vanmiddag ga ik met Hw en zijn medewerkers op stap; we gaan buiten de stad (in het groen, hoezee!) fietsen en BBQ-en. Ik zal mijn fototoestel meenemen.
Gisteren na het werk ben ik bij Lida en Pieter geweest (direct doorgegaan vanuit XingHai). Gebabbeld, hapjes voor 's avonds gemaakt en lekker gegeten. 's Avonds hadden we een feestje bij Helmy thuis. Dat was erg gezellig en ik was pas om 1.40 thuis, geloof ik..... . OK, ik ga nu even ontbijten.

Geen opmerkingen: