dinsdag 11 november 2008

Music appreciation...

Dat is de naam van de cursus die Michael gaat geven aan mensen die bij Proctor&Gamble werken. Vandaag was de start van hun "wellness"  programma. Dat moet ervoor zorgen dat iedereen gezond en energiek aan het werk blijft. Michael's cursus is een van de keuzemogelijkheden. Vandaag was er in een supersjieke compound een voorstelling van het gehele programma. Wij hebben in totaal 5 keer gespeeld: een keer bij de opening, 3 proeflessen en een keer onverwacht na/bij het avondeten. Na deze inspanningen zijn we samen bij de voetmassage gaan relaxen. Vervolgens hebben we bij Michael op het balkon gezeten. Ik had het erg koud dus kreeg ik een dikke wollen gebreide trui te leen. Heerlijk! Na 23.00 hebben we ook nog een dekentje gekregen om de kou te weren. Het was wel superlekker om in de "koude" lucht te zitten! Het zal maximaal 18 graden zijn buiten. In de woonkamer is het nog 24. Dat is wel jammer hier; het is twee dagen nagenoeg perfect weer geweest en dan is het meteen afgelopen en "koud". OK, ok, over perfect valt te twisten...... Verder goed nieuws is dat ik vanmorgen weer kon gaan joggen! Het ging prima en mijn ribben werkten mee :) Ik was bijna tot aan de HaiYin brug gerend eer dat ik het warm had. Kijk, ik bedoel, van 30 naar 15 graden is toch wel even wennen. Het rende wel een stuk lekkerder en ik ging ook best snel (binnen het jogtempo). Morgenvroeg ga ik voor het eerst in twee en een halve week weer fitnessen.
O ja, Shanghai..... daar gaan we woensdag heen. Op woensdag gaan we naar de Master Cup kijken (tennis). We vliegen namelijk 's morgens om 8.00. Maar goed dat ik weer aan 6.00 opstaan begin te wennen, hihihi. Hw gaat waarschijnlijk op de andere dagen ook nog kijken. Ik zal dan met Roddy en ChongLee de toerist gaan uithangen. Ik ben nog nooit in SH geweest. Wel heeft de wollen trui ervaring mij vanavond geleerd dat ik in mijn winterjas naar SH zal gaan. Het is daar een fractie kouder dan hier en aangezien het zaterdag nog mega vochtig en dik dertig graden was, kan een beetje isolatie geen kwaad. Michael komt op vrijdagavond met Giovanni aan. Dat zal dus wel gezellig worden ;)

Geen opmerkingen: