zondag 9 november 2008

Afwisseling

Het was een afwisselend dagje vandaag. Eerst op tijd opgestaan (naar zondagse maatstaven- rond 8.20) en Kum Nye gedaan. Om 10.30 had Edward Engelse les. Ik had namelijk nog niet het idee dat mij ribben zover hersteld zijn dat ze een uur tennis aankunnen.... Misschien ga ik morgenvroeg joggen. Maar dat is even wat anders tussendoor ;) Na zijn les heb ik wat getut en om 12.30 stond er een uitgebreide lunch klaar voor ons. We kregen tofu, groenten, soep, zeewier, verse jus, rijst en koeluyuk. Lekker! Om 14.00 had Mickey klarinetles. Dat ging wel redelijk. We hebben bekende Chinese melodietjes gespeeld. Na de les heb ik heel even zelf geoefend en vervolgens was het tijd om naar de trio repetitie bij Michael thuis te gaan. Er was een heel onbeleefde Chinese die een taxi voor mijn neus wou "stelen" (ik was er namelijk al langer aan het wachten). Daar ben ik niet ingetrapt en ben snel ingesprongen: "Sorry maar ik stond hier al langer dan jullie" en hups, weg was ik. Verkantonisering aflevering 412..... het begint echt erg te worden met me ;) De repetitie was leuk. 


We gaan Michael morgen helpen bij de pitch van zijn "music appreciation class". Op de 27ste gaan we weer een concert in Dilettante geven. Na de repetitie zijn we gaan uit eten bij een Shanghainees restaurant. Dit om alvast te wennen want woensdag gaan we naar SH, morgen meer daarover ;) Zet je schrap.... Zit je goed?..... Ben je er klaar voor?....... Spannend muziekje...... Het was NIET lekker!!!! Nou ja, eens in de zoveel tijd kan dat gebeuren. Het was eigenlijk de bedoeling om na het eten een massage te nemen maar er kwam bij beide heren iets tussen. Tom had mij vanmiddag al gebeld of hij les kon hebben (stond eigenlijk voor morgenavond gepland). Ik had niet zo'n zin om te haasten maar aangezien we na het eten vroeg klaar waren heb ik 'm maar gebeld dat hij toch kon komen. Het ging erg goed! Hij heeft zelfs al wekenlang geen enkele vraag met "apple?" beantwoord. Tot morgen :)

Geen opmerkingen: