zaterdag 1 november 2008

Voorzichtige glimlach

Het ging stukken beter vanmorgen. Vannacht heb ik nagenoeg aan een stuk doorgeslapen.
Het basklarinetstukje is ook goed gekomen. Het is alleen "very scary" want ik moet binnen 3 tellen van a klarinet naar bas wisselen. Het gaat goed want ik heb het vaak geoefend. Hopelijk gaat het met een jurk aan ook goed. Ja, je leest het goed: een jurk! Omdat Mahler een kamermuziekbewerking is mogen alle dames een avondjurk aan. Mijn paarse "afstudeerjurk" hangt al klaar in XingHai. Het zal me wat worden met alle dames in het net! Wel leuk hoor, een beetje variatie. Mijn ribben doen nog steed pijn maar daar zal ik vanavond geen aandacht aan kunnen besteden. Ik heb er vanmorgen omheen gespeeld als het ware. Ik ga nu ook nog wat slapen want van de pijn word je wel moe. Vanmorgen was er trouwens sprake van extra druk: mijn partij werd gekopieerd voor als het fout zou gaan met de bas. Ze wilden dan ZhangShi (de basklarinettist) vanavond 4 delen lang op het podium zetten om 6 maten te spelen. Ik moest het dus wel goed doen want anders zou het heel vervelend voor ZhangShi zijn. Nu is hij voor de pauze klaar met spelen en daar was hij blij mee :) OK, ik ga nu slapen en alvast een concertstemming aanzwengelen ;)

1 opmerking:

Anoniem zei

Toi-toi-toi!!