zondag 2 november 2008

:)

Het ging goed tijdens het concert! We hebben volgens mij mooi gespeeld. Ik heb niet alles goed kunnen beluisteren want ik had het erg druk met klarinetten wisselen, tellen en gaatjes droog houden ;) Iedereen had mooie kleren aan: de dames in lange jurken (die van mij was wat korter, hihi) en de heren in pak. Mijn jurk werd zeer enthousiast ontvangen. Ik moet wel zeggen dat het bij nader inzien toch wel handig is dat we elke week in saai zwart moeten verschijnen! Het basklarinet stukje op het einde ging goed. Ik kan niet zeggen dat ik toen geheel ontspannen zat te spelen (echt niet!!). Na het concert hebben ik bij La Seine op het terras gezeten met Michelle, Dennis, Lida en Pieter. Hw is ook nog even gekomen. Hij kon helaas niet komen luisteren omdat zijn baas op het vliegveld aankwam om 19.00, jongejonge.

Om 0.10 belde een vriend van Hw mij. We waren toen net afscheid aan het nemen. Het bleek dat degene die tijdens het concert de harmonium partij gespeeld had in de organisatie van het klarinet concours zit. Hw's vriend (een pianist) en de harmoniumspeler (laten we hem even "Henk" noemen want ik weet zijn naam niet) waren volgens goed kantonees gebruik een "nachtsnack" aan het nuttigen toen ik ter sprake kwam. Hw's vriend zoekt namelijk een begeider voor mij (hij heeft zelf geen tijd) om een cd opname voor de eerste ronde te maken. Gisteren heeft hij mijn partijen aan me terug gegeven en ik heb hem een cdtje met een opname van de stukken gegeven (hij is ook komen luisteren). Henk kwam vervolgens heel enthousiast aan de lijn: "Klopt het dat je mee wil doen? Heb je je al ingeschreven? Heb je vragen?" En nog een hele hoop snel Chinees. Ik had zoiets van, uhm...... ja, ik laat je even met mijn man spreken! We zaten toen inmiddels klaar in de auto om Lida en Pieter naar huis te brengen. Henk heeft zeker 5 minuten met Hw gepraat en daarna kwam zijn vriend ook nog even aan de lijn. Afgelopen week heb ik al een paar keer in de pauze met Henk staan te kletsen. Zo zie je maar weer :)
Het gaat nu al wat beter met mijn ribben. Fitnessen en rennen zitten er nog even niet in (auw, alleen het idee al...)

Geen opmerkingen: