zondag 28 december 2008

Album is bijna klaar

Hallo allemaal, ik ben bezig om een foto album over GZ en speciaal het cultuur bureau/de orkest compound op Picasa te zetten. De foto's zijn al upgeload maar er moeten nog "captions" bij. Aangezien Hw eigenlijk al sinds een uur geleden een filmpje met mij wil gaan kijken, zullen de onderschriften nog even moeten wachten. 
Op deze foto staat Mickey. Zijn vader is me na de repetitie komen ophalen want het regende.
Ik heb bij hen thuis gegeten en Hw heeft me opgehaald. We zijn rechtstreeks naar de jurkenwinkel gegaan om de jurk op te halen. Ik heb 'm nu dus in huis ;) Foto's komen later als ik er helemaal netjes opsta, hihi.
Ok, nu moet ik dus film gaan kijken........

1 opmerking:

Jo en Riny zei

Beste bijna-tante,

We feliciteren je met het toekomstig tanteschap.
We hopen dat je er niet teveel grijze haren van krijgt.

Riny en Jo.