zaterdag 27 december 2008

Grauw en grijs

Zie hier het uitzicht vanaf ons balkon om 17.30:
Wat een gezelligheid he? Nou ja, het is nu toch al bijna donker dus zie ik deze deprimerende toestand toch niet meer ;)
De dirigent wilde morgen eigenlijk alleen 's middags repeteren. Het bestuur vond dat echter niet goed. We gaan wel een uurtje later beginnen (om 10.30 dat is op zondagmorgen toch beter te doen dan 9.30.....). Alhoewel ik vandaag om 6.00 op was om te gaan joggen. Gisteravond ben ik mijn jurk gaan passen maar hij zat nog niet echt goed. Morgen ben ik hopelijk op tijd terug om nog eens te gaan passen. Na de repetitie ga ik namelijk bij Mickey thuis lesgeven en dan eet ik bij hen. De winkel gaat om 20.00 dicht.
Tijdens onze 2 uur durende lunch pauze ben ik met Roddy naar Raku Raku geweest. Dat restaurant ligt op een kwartier lopen van de orkestcompound. Ik heb lekker een "tuna set" gehad met een noodle soepje erbij. We hebben rustig gegeten en gelopen en nog waren we een half uur voor aanvang van de middag repetitie terug.
Gisteren had ik een taxi chauffeur uit Shechuan. Hij vond het leuk om mij wat van zijn dialect te leren (niet dat ik dat nu echt nog kan navertellen). Heel gezellig zo 's morgens vroeg in de taxi. 
Na het passen van de jurk liep ik langs de voetmassageplek. Aangezien het 2de kerstdag was, heb ik mezelf maar een massage cadeau gedaan :) Ik zat naast een mevrouw uit HongKong en daar heb ik in het Kantonees mee gekletst. Dat ging best al redelijk! Vanavond ben ik alleen thuis en ik ga een beetje chillen, denk ik zo.


Geen opmerkingen: