woensdag 24 december 2008

Karaoke

Afgelopen maandag zijn we (Hw, Lida, Ben, Marjon en ik) naar de karaoke geweest.
We hebben met het maar liefst drie uur lang volgehouden! Dat is eigenlijk best lang met "maar" vijf mensen. We hebben ons uitstekend geamuseerd.
Hw is natuurlijk onze karaoke expert. Hij hield de planning van de liedjes scherp in de gaten!
We hadden speciaal deze karaokebar gekozen omdat daar de selectie engelse liedjes het meest uitgebreid was.
Vanmorgen hebben we met z'n allen getennist (tussen het ouwehoeren door dan....hihi).
Ik had een beetje heimwee achtige aanval gisteren en vanmorgen ook nog een beetje. Nu is het bijna over. Stomme feestdagen!
Gisteren ben ik de hele dag bij Michael geweest. We zijn samen bij de Metro kerstinkopen gaan doen. Ik baalde er behoorlijk van dat ik hier geen auto kan rijden. Nu moesten we met de taxi en dat is niet echt praktisch. Het kwam allemaal goed en de 20 flessen wijn en andere zaken zijn veilig aangekomen. 's Avonds hebben we samen met Roddy tijdens de cursus van Michael gespeeld. Na het een hapje gegeten te hebben, ben ik weer met Michael terug gegaan want we moesten nog humus en gehaktballetjes maken. Om 23.30 kwam Hw mij ophalen. Dat was maar goed ook want ik had alvast inkopen gedaan om nieuwjaar in de orkestbus te vieren. Na de ervaringen met chinese drank uit een sportflesje van vorig jaar heb ik nu voor een beter geplande aanpak gekozen; mini flesjes champagne en buswaardige snacks.

Smog.....

Vanmiddag komt een vriend van Hw die pianoleraar is langs om met mij te oefenen.  Als het goed gaat nemen we het vanmiddag ook op. Hij bood zelf aan om hier bij mij te komen oefenen. Aardig he? We hebben de piano gisteren laten stemmen want dat was echt nodig! 

17.00
We zijn net klaar met oefenen. Het ging na een beetje stroef begin heel goed. We gaan begin januari een opname maken bij hem op school. Hij speelt goed en natuurlijk heb ik geïnformeerd of hij het leuk zou vinden om met CMS mee te doen. Dat vond hij een goed plan. Beetje lastig om in het Chinees (hij spreekt alleen Chinees) uit te vissen of hij perse betaald moet worden of dat het ook "voor de lol" kan. Gelukkig is hij wat dat betreft flexibel. Betaald krijgen is prima maar het gaat hem ook om het musiceren. Hoera! 
Het was leuk om weer eens alleen met piano te repeteren want dat had ik al sinds het conservatorium niet meer gedaan. Zometeen ga ik kerstborrelen bij Michael. 
Ok, JiaYin en zijn moeder zijn er, doeiii.

Geen opmerkingen: