maandag 22 december 2008

Postertje

Hier dan de poster die een tijd bij Total Fitness gehangen heeft (ik ben dat wazige figuur rechts onder). Vorige week had ik er eindelijk aan gedacht om mijn fototoestel mee te nemen, was de poster al weg! Nu moeten we het dus maar doen met de wazige versie die de trainer mij doorgestuurd heeft. Links boven staat Adriana, die nu met Vlada en Luan in TsjechiĆ« is.
Vanmorgen ben ik om 7.00 uur gaan joggen maar het viel niet mee. Het weer neemt het begin van de winter wel serieus: gisteravond 0m 22.30 begon de koude Noordenwind te waaien. Vanmorgen was het echt fris. 's Middags was het nog heerlijk "lenteweer". Ik ben voor het eerst op het Nederlandse consulaat geweest want Qiang moest een visum aanvragen. Brrrr, wat heb ik toch een hekel aan bureaucratische rompslomp! Qiang moest wel 20 documenten overleggen en nog gingen ze zeuren dat ze van een document ook het origineel moest laten zien. Daar kan ik dus heel slecht tegen. Gelukkig duurde het allemaal niet al te lang en gingen we lekker bij Starbucks koffie leuten. Dat was leuk en we hebben wat "gesurft" met Qiang's laptop. Om 12.00 vonden we het tijd om te lunchen en zijn we gaan dimsummen. Daarna moest Qiang terug naar kantoor en ben ik met de taxi thuis afgezet. Om 14.00 ging ik fitnessen en dat ging ook maar met moeite :S
Ook heb ik vandaag klarinet gestudeerd (echt waar!). Binnenkort moet ik namelijk een opname maken om naar de competitie in Beijing te sturen. Het nieuwjaars concert programma valt niet mee met o.a. de Cubaanse ouverture van Gerschwin, de Moldau (C partijen getverderrie), Polwetser dansen van Borodin en de Roemeense Rhapsodie no. 1 van Enescu.

Geen opmerkingen: