woensdag 10 december 2008

Where to start?

Het is nu woensdagmorgen 7.10. Het was een leuke dag gisteren en ik zal maar bij het begin beginnen: om 6.00 (ja, echt waar) ben ik opgestaan om te gaan joggen. Om 6.15 was ik dus aan het joggen langs de rivier. Het was nog donker maar de zonsopgang begon al snel. Een mooi moment om buiten te zijn. Aangezien het er de laatste tijd  steeds maar niet van kwam (door diverse blessures ontstaan uit een totaal gebrek aan coördinatie), ben ik alleen naar de HaiYin brug en terug gerend. Het ging beter dan verwacht en ik heb niet uit hoeven puffen onderweg ;) Wel heb ik in het HaiYin park met de "ochtendgymnastiekende" bewoners van GZ staan/hangen te stretchen. Om 8.30 (wederom echt waar) begon ik in XingHai met Michael en Roddy te repeteren aan ons kerstconcert. Michael was speciaal voor deze repetitie naar XH gekomen want hij speelt deze week niet in de "unfinished symphony" van Schubert. Hij speelt wel in Beethoven 5 maar daar zit ik dan niet in. Gisteren stond alleen Schubert op het programma en daarom waren we ook om 15.00 klaar. De dirigent van deze week is Rudolph Streicher. Gisteren hebben we prettig gewerkt en ik lig zowieso de hele tijd in een deuk om zijn Engels met een zwaar Duits accent (can ve try tso go fröm numbur tzree?). Na de repetitie ben ik even naar huis gegaan en heb ik Kum Nye geoefend.
Om 17.30 ben ik in een taxi gesprongen en naar Lida en Pieter gegaan. Ik was uitgenodigd voor het eten :) We hadden bloemkool met een papje, gekookte aardappels en gehaktballen. Het was lekker en vooral NIET Chinees. Het weer was nog redelijk gisteren dus we hebben met een trui aan op het balkon kunnen eten. Na het eten zijn Lida en ik naar het Ritz-Carlton gelopen (kijk, daar komt de hollandse nuchterheid weer boven; we gaan dan wel naar de Ritz maar wel te voet! Lida is trouwens ook al een keer met de fiets geweest en dat heeft toen ook voor enige verwarring bij het personeel geleid, hihi). We gingen borrelen met de business afdeling van GWIC (de internationale vrouwenclub). Dat was gezellig en we hebben leuke mensen leren kennen. Zo kennen we nu een senior manager van General Motors, 2 mensen met een eigen bedrijf en 2 visa "officers". Eentje van het Finse consulaat en de andere van het Britse. Om 23.30 zijn we toch maar eens naar huis gegaan. Zometeen om 9.00 gaan we tennissen met de dames van GWIC. Lunchen staat ook in de planning. Vandaag staat namelijk de hele dag Beethoven 5 op het programma. Dat komt mooi uit hè ;)
O ja, geen foto vandaag, want het lukt niet met uploaden. 
Gotta love the chinese internet!

Geen opmerkingen: