donderdag 15 januari 2009

De wondere wegen des GSO's....

Pap maakte deze foto bij mij in de buurt:
De repetitie vandaag mas de meest ongeorganiseerde ooit! En dan ben ik na anderhalf jaar toch al wat gewend..... We hebben drie concertprogramma's door elkaar heen geoefend. Een stuk spelen dan weer naar buiten, weer spelen, weer naar buiten enz. Gelukkig was het lekker buiten in het zonnetje en heb ik wat met mijn collega's staan te ouwehoeren.
We (Roddy, Michael, Sehui en ik) zijn bij een Sechuan style restaurant gaan lunchen. Sehui is een hoboiste. Pap en mam zaten ergens lekker op het terras in het zonnetje te lunchen. Ze belden speciaal nog om dat door te geven, hihi. De repetitie duurde zelfs echt tot 16.30 vandaag. Dat had niemand verwacht. Ik heb geen idee wat er morgen gerepeteerd gaat worden. We gaan volgende week een televisie opname maken dus dat is wel leuk.
Voor die opname op donderdag hebben we op woensdag een generale repetitie. Die repetitie moeten we in gala outfit spelen omdat er dan ook al opnames gemaakt gaan worden.
Hw's vader heeft een nieuwe harddrive in onze computer gezet en alles doet het nu weer. Net ben ik een hele tijd bezig geweest om alle programma's down te loaden.


2 opmerkingen:

Anoniem zei

he Joke!

Groetjes aan je ouders. Zo te zien zijn ze goed aan het genieten!

Groetjes, Cyrina

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.