donderdag 8 januari 2009

Fietsen

De modernisering is nog niet op alle gebieden merkbaar:
Het etentje gisteravond was leuk. De dames willen graag ervoor zorgen dat wij meer met ons trio/CMS kunnen optreden. Zij gaan op zoek naar locaties en nemen de kaartverkoop op zich. 
Wij zorgen ervoor dat we goed spelen. Goede deal he?
Morgenvroeg ga ik bij een van de dames (Karin) thuis yoga doen. Om 13.00 moet ik repeteren.
Vanmiddag ben ik met Lida in de stad gaan fietsen. Dat ging best goed. Je moet alleen heel erg goed opletten. Niet alleen op het andere verkeer! Je moet bedacht zijn op gaten, stenen en andere obstakels op de weg. Op de weg terug (naar Lida's huis) zijn we boodschappen gaan doen op een overdekte markt. Ik zag een pompoen liggen en dacht "He, zal ik eens pompoensoep maken als voorgerecht?". Zo gezegd zo gedaan. Na het eten hebben we met Pieter erbij gezellig zitten te kletsen.

Geen opmerkingen: