maandag 19 januari 2009

Shoppen

Het concert gisteravond ging wel goed. Ik moest voor de pauze spelen en in een toegift. Dat ik in de toegift moest spelen, vertelden ze me trouwens op Zaterdag een half uur voor het concert. Daar was ik natuurlijk "not amused" over. Het programma van Zaterdag was nagenoeg hetzelfde als het programma voor Zondag. Gisteravond gingen pap en mam samen met Lida en Pieter uit eten bij La Seine. Dat restaurant ligt aan XingHai vast. In de pauze ben ik dan ook even langs gegaan. Met jurk en alles, hihi. We waren gisteren weer in onze avondjurken gestoken.
Vannacht heb ik nauwelijks geslapen omdat ik me niet lekker voelde. Ik ben de hele dag wat slap geweest maar voelde me wel steeds beter. Suf ben ik wel gebleven. Dat heeft ons er echter niet van weerhouden om flink te gaan winkelen! Pap kocht een horloge, mam een trui en ik een telefoon en wat kleren. Mijn oude telefoon kon echt niet meer, hij was zelf geroest! Nu heb ik een mooie blauwe. Zometeen ga ik met pap en mam tv kijken want Michael heeft een interview gegeven voor het GZ English channel. Net had ik om 20.00 repetitie in ShuiYinLu (bij de orkestcompound). We repeteerden twee stukken met een solist op Jinghu, een soort viool. Om 20.40 waren we klaar. Pap en mam zijn meegeweest. Na het concert kwam er nog een vreemde mededeling voor Roddy: woensdag is er een concert voor het leger. Vanmorgen is daarvoor gerepeteerd. Iemand van het kantoor kwam langs om te zeggen dat Roddy dat concert niet hoefde te spelen omdat het leger er liever geen buitenlanders bij had i.v.m. de speeches voor het concert...... Vaag he? Roddy is allang blij dat hij een beetje meer vrij heeft. Zo gaan de dingen in China!!

1 opmerking:

Anoniem zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.