maandag 16 februari 2009

Drukke dag

Het is maandagavond 22.37 en ik ga zo naar bed. Even een blogje voor het slapen gaan ;) Vroeger kreeg ik nog wel verhaaltjes voorgelezen, nu moet ik ze maar zelf schrijven...
Vanmorgen begon de dag weer eens met tennissen, ditmaal met Lida. Na lekker geluncht te hebben met zelfgemaakte pannekoeken zijn we naar de bank aan de overkant van de rivier gelopen om iets te gaan regelen. Waarschijnlijk is het gelukt maar we weten het pas over 2 dagen zeker. Dan zouden alle wijzigingen verwerkt zijn, we wachten af! Trouwens, de dag begon eigenlijk met klarinet studeren want dat deed ik al voor het tennissen. Nadat alle bankzaken geregeld waren heb ik ook nog even gestudeerd. Dat was best al vermoeiend en ik kreeg het er behoorlijk heet van. Het klonk wel goed :) Om 18.00 ging ik op pad om uit te gaan eten met iemand die concerten voor ons trio wil gaan regelen. Helaas kwam de manager van de locatie niet opdagen maar we hebben wel onze ideeen doorgesproken. Daarna heb ik een kopje thee (ja echt waar: THEE) genuttigd met Michael. Hij viel zowat om van de jetlag dus zijn we om 22.00 huiswaarts gegaan. Ik ben trouwens alweer he-le-maal lek geprikt door allerlei steekbeesten. Vanavond hebben vooral mijn enkels het moeten ontgelden......zucht.......

Geen opmerkingen: