zondag 15 februari 2009

Valentijn

Hallo allemaal,
Het is nu zondagmorgen en ik heb net met Ashan een potje getennist. Het was erg vochtig dus het was zweten geblazen. Het heeft gisteren voor het eerst in een lange tijd een beetje geregend. Helaas ook net toen ik met de fiets van de doorloop terug naar huis ging. Maar ja, het is toch warm dus het was goed te doen in m'n t-shirtje. Thuis aangekomen ben ik meteen aangeschoven bij de lunch hier in het restaurant. Hw had met een bevriend stel afgesproken.
's Avonds hadden we ons Valentijns concert. Er was heel veel publiek (o.a. ene familie Hofman).
We speelden 3 toegiften; Jasmijn bloemetje, You & me (jaja, de Olympische top hit) en een grappige bewerking van de Radeztky mars. In die bewerking was het trio van de mars opeens de "Wedding march" van Mendelssohn. Verderop in het stuk werden deze 2 stukken gemixt. Het publiek vond dit erg grappig. Na het concert hebben we bij La Seine een drankje genuttigd. Vanmiddag heeft Mickey les en vanavond gaan we met Vlada, Adriana en Luan uit eten.
16.27
Nou, dat uiteten hebben we helaas moeten afzeggen; Hw is ziek en ik voel me ook helemaal niet fris! Ik heb net in bed gelegen maar het heeft niet veel geholpen. Alles draait weg op een of andere vage manier. Volgens de Chinezen krijg je dat op het moment dat de luchtdruk sterk veranderd...... Leuk nieuws is dat Michael terug is uit Amerika. We hebben al een half uurtje lang aan de telefoon gehangen :) Ok, ik ga me vooral heel rustig houden.
x Joke

Geen opmerkingen: