vrijdag 13 februari 2009

Japans bezoek

Vanavond zijn we gaan uiteten met mijn Japanse gastouders. Het was heel gezellig en na het eten (uiteraard in HET seafood restaurant) zijn we hier thuis komen kijken.
Ik had voor hen een tas vol koekjes uit Macao meegenomen. Maar goed ook want ik kreeg ook heel veel dingen! Koekjes, thee, badzout, een leuke kaart enz..... Ze zijn nu op weg naar hun hotel.
De repetitie viel erg mee vandaag; we begonnen om 9.30 en om 10.30 zei de dirigent tegen de blazers dat we pas om 13.00 terug hoefden te komen. Ik had al koffie leut plannen met Lida gemaakt voor na de repetitie. Nu had ik dus opeens mega lang pauze en is Lida naar Xinghai gekomen. We hebben lekker buiten gezeten en om 12.55 ben ik maar naar binnen gerend om verder te repeteren ;) We waren wederom na een uurtje klaar.
Het is al heel warm weer en ik had het behoorlijk heet van het fietsen. Ik was blij dat ik aan "mijn" kant van de rivier in de schaduw kon fietsen!

Geen opmerkingen: