woensdag 4 februari 2009

Laatste dag "vrij"

Vanmorgen stapte ik om 8.30 op de fiets om te gaan tennissen op het Ersha eiland. Er gebeurden onderweg geen gevaarlijke dingen en om klokslag 9.00 was ik bij de tennisbaan. We waren vandaag met ons vieren. Het aantal Nederlanders lag op 75%; Lida, Jos en ik. Shelly was de enige niet-Nederlander maar zo ver scheelt het nu ook weer niet want zij komt uit de UK.
We hebben op ons gemakje een partijtje gespeeld. Ik speelde samen met Lida en we hebben drie sets gewonnen. Na het tennissen ging ik met Lida (die volgens goed Nederlands gebruik ook op de fiets was) naar haar huis. Er stonden namelijk pannekoeken gepland voor de lunch. Helaas was de bloem op en moesten we even naar de supermarkt. Gelukkig kon ik in het Chinees vragen of ze ook bloem hadden want hij werd vanuit een ongemarkeerde doos op de grond tevoorschijn getoverd. De pannekoeken waren lekker. Om 13.30 ging ik huiswaarts want ik had om 15.00 fitnessles. Onder het fietsen vond ik echter dat ik al genoeg gesport had vandaag en heb de les naar morgen gezet. Ik was een beetje moe en wat "blah" dus ben ik maar lekker naar de massage gegaan. Dat heeft goed geholpen. Nu moet ik een taxi gaan pakken om met Huub en Haiwen uit te gaan eten bij "Taste of India". Morgen hebben we een businessconcert met het orkest.

Geen opmerkingen: