maandag 23 februari 2009

Liwan

Gisteren hadden we met de GWIC een wandeltocht door het Liwan gebied in Guangzhou.
Het was leuk en we hebben echt de oude wijk bekeken. De repetitie van de amateur kantonese opera hebben we toch maar niet helemaal afgeluisterd.... Buiten was het ook gezellig en daar stonden we met Haiwen, Pieter en Lida en Ruud en Daphne te kletsen.
Aan het eind van de wandeling gingen we dimsummetjes eten. Lekker :)
We hadden nog wel zin in een drankje en we zijn naar Sleeping Woods gegaan (daar was ik al sinds vrijdagavond niet meer geweest, haha). We hebben lekker staan tafelvoetballen maar Lida en Daphne waren veel te goed! Met Pieter en Lida ben ik daarna nog bij het Tibetaanse restaurant gaan eten. Lekker buiten op het terras en het eten smaakte goed.

Ik was al bij Michael in de buurt dus daar ben ik na het eten nog even op bezoek geweest. We hadden hem natuurlijk uitgenodigd maar hij was al thuis aan het koken.
We hebben gezellig gekletst en hij heeft mij zijn duikuitrusting laten zien. Hij gaat namelijk woensdag op duikvakantie. Dat kan omdat we tot volgende week dinsdag geen orkest hebben :)


Geen opmerkingen: