maandag 23 februari 2009

Tennis

Hier het tennis team van vanmorgen: Daphne, Lida en Roddy.
We hebben lekker gemept en ook een partijtje gespeeld. We hebben voor een uur de baan betaald en bijna twee uur gespeeld, hihi. Roddy moest op tijd weg want hij moest les gaan geven. Wij dames hebben even bij mij thee gedronken en daarna zijn we hier in het restaurant gaan dimsummen. 's Middags ben ik nog met Lida gaan winkelen bij de kledinggroothandel. Die bestaat uit allemaal enorme hallen met kleine winkels erin. Ik heb een aantal t-shirts gekocht (ook sokken maar dat klinkt niet echt boeiend, he?). Wat wel leuk is, is de prijs van de kleren: ik kocht 5 t shirts voor 190 RMB. Ook leuk was dat ik het zwempak dat ik in de hotsprings had laten liggen vorig jaar weer gevonden heb! Ok, ok...... ik hoor het al......ik bedoel natuurlijk hetzelfde ontwerp, duh!!! Het hing helemaal verstopt ergens in de goede maat en ook nog goedkoper dan de originele versie.
Kijk even in de rechter kolom onderaan voor links naar de blogs die ik zelf lees (o.a. van Lida en Daphne).

Geen opmerkingen: