woensdag 11 februari 2009

Macao 3

Zo, de 2 voorstellingen voor vandaag zitten erop :)
Vanavond krijgen we een etentje aangeboden in de Macao Tower. Ben benieuwd of dat lekker wordt! Om 18.45 vertrekken de bussen vanaf het hotel.
We hebben in de middagpauze heerlijk in het zonnetje gezeten. Volgens mij ben ik al een beetje verbrand :( In Macao zijn er duidelijk Portugese invloeden. Het is een mix van oost en west. De mensen hier zien er ook echt anders uit dan in HongKong Of GZ. Verder zijn er hier ook redelijk veel buitenlanders. We hebben ook wat muzikanten van het orkest van Macao zien langskomen (zij hadden vanmorgen repetitie in het culturele centrum). Ik had eigenlijk niets te melden dus heb ik maar niks gezegd ;) Vanmorgen hebben Sehui en ik foto's van onze ochtendsportactiviteiten gemaakt. Die zal ik als ik weer in GZ ben uploaden want ze zijn leuk geworden!
Morgen hebben we wederom 2 uitvoeringen en om 19.00 vertrekken we richting GZ.
Vrijdagmorgen hebben we om 9.30 repetitie voor het Valentijnsdag concert. Vrijdagavond gaan we (Hw en ik) uiteten met mijn gastouders uit Japan (daar was ik 11 jaar geleden). Zij zijn nu al in GZ. Ze hadden wat airmiles over en ze wilden de kookkunsten van de Kantonezen wel eens komen proberen. Ik ben benieuwd wie er volgend jaar op bezoek wil komen als ik in Macao ben, vorig jaar had ik toen ook al gezellig bezoek, he Maurice? ;)

Geen opmerkingen: