vrijdag 27 maart 2009

Concert

De video die ik nu probeer up te loaden is volgens mij al bijna anderhalf uur bezig...... Lalalaaaa....ff wachten nog......nog ff wachten.....
Ik zal maar alvast aan het bijbehorende verhaaltje beginnen ;)
Het regende, bah!!! We stonden niet erg fijn opgesteld want als ik Roddy of Michael wilde zien moest ik tegen 2 felle lampen inkijken. Ik stond pal naast Sigrid dus daar had ik ook geen oogcontact mee. Het podiumpje was wat smal en we moesten ook nog onder de paraplu's passen. Nou ja, het ging gezien de omstandigheden vrij aardig.
Vanmorgen hebben we met het orkest aan het vioolconcert van Sibelius gerepeteerd. Dat is wel een mooi stuk. Vanmiddag ben ik gaan fitnessen. Op weg terug naar huis heb ik zwarte schoentjes voor het Bollywood feest van morgen gekocht. Daar heb ik nog niks over verteld he? Bollywood is dit jaar het thema voor het GWIC bal. Ik heb natuurlijk eerst concert in Xinghai maar ik hoef alleen voor de pauze te spelen. Dan zal ik na het spelen in een taxi naar het Westin springen. Hw gaat ook, ongelofelijk he? Mijn outfit heb ik inmiddels al uitgezocht ;) Hw gaat geloof ik "gewoon" want dat mag ook. Vanavond gaan we met een groepje vrienden naar 1920 voor wat drankjes. "Neet te laat en neet te zaat" want ik moet morgenvroeg weer werken!

't Is inmiddels 19.47 en de video is nog steeds niet klaar met uploaden......

0.25.... Alleen een foutmelding dat het niet goed gegaan is. Pffffff, misschien morgen weer een poging.

Geen opmerkingen: