vrijdag 17 april 2009

Vissen verkoper Joke

De repetitie vandaag was extreem saaaaaaaai! We zijn vanaf woensdag eigenlijk elke dag een doorloop aan het houden. De stukken zijn helemaal kapot gespeeld en niemand heeft er nog zin in, jammer he? Gelukkig had ik vanmiddag wat afleiding:
Op de DongChuan markt leerde ik van deze mevrouw vissen schoonmaken. Het waren erg grote exemplaren, ik had stiekem op wat kleinere gehoopt.......
Het was leuk maar ook erg vermoeiend omdat ze Kantonees tegen mij bleven spreken. Het tv station had nog vier mensen ingehuurd als "lastige klant". Ik wist natuurlijk van niks. Naderhand werden deze lastige klanten geïnterviewd en ze vertelden dat mijn service erg goed was ;) Op mijn facebook pagina staan nog meer foto's.
Na afloop..... vertellen over hoe het was! Het moest in een take helemaal goed. De eerste take ging helemaal goed tot de afsluiting, toen wist ik niet meer waar ik het nog over moest hebben (gek he, dat heb ik anders nooit, hihihi). Jammer maar helaas; overdoen dus! De tweede take ging totaal niet, dat werd een "cut" na 3 seconden blabliedebloe of zoiets. Vervolgens ging het weer goed.
Leuk nieuws: Lida heeft een dubbel entry visum weten te bemachtigen! Dit wil zeggen dat de cruise wel door kan gaan, hoera!! Zondagmorgen om 7.00 word ik door meneer Cheng (de chauffeur van Pieter en Lida) opgehaald :)

Geen opmerkingen: