donderdag 16 april 2009

Joseph Silverstein

Dat is de dirigent en de solist van deze week. Hij is al heel erg oud en deze zaterdag viert hij samen met zijn vrouw hun 55 jarige huwelijk. Komt het ff mooi uit dat we de trouwmars uit de Midsummer night's dream spelen!
We hadden vandaag alleen een ochtend repetitie. Vanmiddag ben ik dan ook met Michael naar de spa gegaan. Dat was lekker relaxed. Voor de rest heb ik het redelijk rustig aan gedaan. Alleen de terugreis uit de spa was niet zo fijn; het was superdruk en de chauffeur was dan ook "not amused". Hij bleef maar schreeuwen dat iedereen naar achteren moest lopen maar dat kon gewoon fysiek niet! Hij begon ook heftig te gebaren en mepte mij tegen mijn hoofd. Jongejonge. Ik stond bij de voordeur gepropt maar ik moest van hem perse via de achterdeur  uitstappen. Toen ik dus eindelijk doorgeduwd was, deed hij doodleuk de deur dicht. Wat een ******!! Toen heb ik maar even in het Kantonees uitgehaald en dat werkte want hij deed de deur toch maar weer open.
Morgen is het dan vissen schoonmaak dag! Ik ben benieuwd :) Morgenvroeg moet ik eerst werken en om 14.30 moet ik me melden bij de "wet market". Tijdens het avondeten heb ik mijn "markt-Kantonees" geoefend. De cruise gaat trouwens niet door :( Lida's paspoort is op weg naar het vliegveld gestolen en nu moet eerst alles geregeld worden. Extra tennisafspraken staan echter wel al in de planning ;)

Geen opmerkingen: