zaterdag 11 april 2009

Wandelen

Gisteren hadden we alleen een ochtend repetitie. Er werd begonnen met de Berlioz ouverture "Benvenuto Cellini". Daar zit ik niet in. Ik ging even naar buiten om een broodje te halen maar ik durfde ook niet te lang weg te blijven want je weet maar nooit wanneer ze klaar zijn met het stuk. Toen ik weer binnen was ben ik helemaal op het bovenste balkon gaan liggen; het is zo'n smal stukje met klapstoelen die aan de muur vast zitten. Geen leuningen dus als je het een beetje strategisch aanpakt, kun je lekker liggen :) Uiteindelijk duurde het best lang met dat stuk.
Na de pauze was ik dan ook aan de beurt in "de Tovenaarsleerling".
In de pauze had ik een plan gemaakt met Paul Meyer voor de avond invulling. Karin belde tussendoor ook nog om een concert datum met CMS te bevestigen. Handig dat ik al in Xinghai was en degene bij wie ik het orkestschema moest checken ook.
Daarna stond ik weer met Paul te kletsen totdat ik maar voorstelde om verder te gaan repeteren, hihi! We spraken om 18.30 af in het White Swan hotel. Ik ben daar naar toe gelopen vanaf mijn huisje. Michael stond al te wachten en Paul kwam met zijn 2 zoontjes aan. Zijn vrouw was "zoek". We hebben een briefje achter gelaten en we zijn naar Lucy's gegaan voor een drankje. Vevolgens weer terug naar het hotel om te kijken of ze al terug was. Dat was ze niet en we lieten een nieuw briefje achter met het adres van het restaurant. Wij gingen met z'n allen langs de rivier naar het restaurant lopen. Dat duurde wat langer dan verwacht.
Hw zat in het restaurant te wachten en ging met alle heren samen eten bestellen (visjes uitzoeken enzo). Via nummerinfo hebben we het nummer van het hotel gevonden en gebeld of zijn vrouw er misschien al was. Ja dat was ze! Maar ze was al in het restaurant geweest en had ons niet gevonden en was weer terug naar het hotel gegaan, ayaaa! Jaja, communicatie zonder mobieltje is toch niet zo makkelijk. Het was voor de rest toch een leuke avond. Paul is heel aardig en zijn zoontjes zijn ook leuk. Na het eten heeft familie Meyer een taxi terug naar het hotel gepakt want de twee kleintjes waren helemaal uitgeblust. Hw, Michael en ik nuttigden nog een drankje. Hw stelde voor om naar huis te lopen. Dat hebben we dan ook maar gedaan :) Zo was de wandeltour wel compleet!

Geen opmerkingen: