zondag 12 april 2009

Wervelende zaterdag

Het is nu zondagmorgen 8.44. Hw is een kopje thee voor me aan het maken en de temperatuur is aangenaam. Het was gisteren een druk dagje. Het begon met de doorloop. Voor de doorloop had ik met Paul "afgesproken" op het podium. Hij kwam langs en ik heb hem mijn duimsteun laten zien. We kletsten nog wat na over vrijdagavond. Hij had toen al voorgesteld dat ik in de repetitie op zijn klarinet zou spelen. Zo gezegd, zo gedaan :) Het ging goed qua intonatie enzo. Na twee stukken was ik klaar en heb ik de klarinet in zijn kamer opgeruimd. De timing was goed want ik kon Mickey om 11.30 al les geven. Als de doorloop namelijk langer duurt haal ik dat niet en zou hij pas na YongQi les kunnen hebben want hij stond om 13.30 gepland.
Nu kon ik 's middags nog een bezoekje aan het fitness centrum inplannen.
Het fitnessen was wederom leuk. Ik heb nu 3 lessen van mijn nieuwe trainster gehad en het bevalt goed. Zij doet weer heel andere oefeningen waardoor het lekker afwisselend blijft.
Na het fitnessen was ik best moe en ben ik even op bed gaan liggen. Om 18.20 stond het avondeten klaar bij Hw's ouders (wat heb ik toch een leventje he?) Op het menu: chinese groenten en koeloeyoek. Het concert verliep goed en van te voren hebben we wat foto's gemaakt. De zoon van Paul was de fotograaf. Ook heb ik zijn vrouw ontmoet, zij is erg aardig en we hebben voor het concert toen het septet nog aan het oefenen was staan te kletsen.
Na het concert ben ik even dag gaan zeggen en vervolgens kwam Hw mij ophalen om naar Hooley's te gaan. Vlada en Adriana hadden namelijk een baby sitter geregeld voor Luan en aangezien we elkaar al maanden niet "live" gezien hadden was het tijd om bij te praten.
We hebben het niet te laat gemaakt want ik moet zo om 10.00 les geven. Om 12.00 gaan we paasbrunchen met een groep vrienden :)
Fijne paasdagen!! xx

Geen opmerkingen: