donderdag 21 mei 2009

21 mei ;)

Hallo, ik hoorde dat mijn foto experiment van 20 mei niet geslaagd was. Ik kom de site nog altijd niet op en kan dat lege blogje dus ook niet verwijderen.
Wat onhandig zeg. "Mafan" om het op z'n Chinees te zeggen. We hebben deze week elke dag met CMS gerepeteerd. Het regende gisteren tijdens de lunch ZO hard dat we maar pizza's hebben laten komen. Mijn fitness les ging er ook aan want die was oorspronkelijk om 13.00. Ik zat dan ook in sportoutfit te repeteren want het plan was om om 12.00 direct een taxi naar het fitness centrum te pakken. We hebben lekker gesmikkeld en om een uur of een zag de buitenwereld er al weer heel anders uit (niet meer als een watermuur). Omdat ik toch al alles voorbereid had, ben ik toch maar gaan fitnessen (gewoon zelf, want de trainer was al bezig). 's Morgens had de taxi chauffeur engelse les van me. Hij schreef fonetisch alles in karakters op. Pinyin (chinees in letters) was hij al lang geleden vergeten. Het resultaat was niet helemaal geweldig maar het was wel leuk. Zelfs nadat we er waren en ik al betaald had, hebben we zitten te oefenen. Gisteravond gingen Haiwen en ik naar een verjaardagsfeestje. Dat werd gehouden in een Indiaas restaurant. Op facebook (in tegenstelling tot mijn blogje helaas, boehoe!) zijn daar foto's van te vinden ;).
Vanavond spelen we met CMS op "Scandinavia day". We beginnen met de volksliederen van Noorwegen, Zweden en Denemarken. Daarna spelen we een uurtje achtergrond muziek. Het event vind plaats in het Shangrila hotel dus het zal wel een sjieke maar ook gezellige boel worden. What to wear??

Geen opmerkingen: