vrijdag 22 mei 2009

Nieuwe poging.....



Ik ben nu via een soort "omweg" op mijn blog kunnen komen. Ik kan helaas nog niet direct foto's uploaden. Nu probeer ik dat via slide.com te doen. Hopelijk werkt het, want ik vond deze wolkenlucht wel indrukwekkend! Net ben ik voor het eerst in lange tijd weer eens gaan joggen in de morgen. Wel lekker hoor :) Scandinavia day was erg gezellig en het is wel relaxed om op de achtergrond te spelen, hihi. We hebben van 18.00 tot 19.15 gespeeld en daarna konden we mee feesten. Geen slechte deal dacht ik zo want we krijgen ook betaald voor het spelen. Verder was er gisteren de algemene ledenvergadering van de GWIC. Spanning, sensatie en speculaties ten top want er waren twee functies waar meerdere kandidaten voor waren. Stemmen geblazen dus! De uitslag was dat de oude garde nog een jaar mag blijven. Eind goed, al goed.......

Geen opmerkingen: