zaterdag 23 mei 2009

Auw!


Hier weer een poging om toch wat foto's erbij te zetten. De titel "Auw!" slaat op mijn onderlip. Die is helemaal gaar door twee kwartet concerten en een repetitie gistermiddag van het orkest. We repeteerden aan de volgende stukken:
- Les Toreadors, Bizet
- Ouverture "La Gazza Ladra", Rossini
- Bacarole, Offenbach
- Ouverture "Die Hochzeit des Figaro", Mozart
- Cavalleria rusticana, Mascagni
- Hymn and triumphal march from Aida, Verdi
- La fiancee du Tzar, Rimsky-Korsakov
- De barbier van Sevilla, Rossini
- Bacchanale uit Samson en Dalilah, Saint-Saens
En nog een paar stukken van deze strekking..... Pfffffff, allemaal leuk maar super vermoeiend toeterwerk!
Vandaag heb ik heel even op de klarinetten van mijn leerlingen gespeeld maar dat was niet zo succesvol. Absolute rust tot morgen. Dan moet ik die hele waslijst hier boven 2 keer spelen; een keer op de generale en een keer op het concert.
Het regent al de hele dag. Eigenlijk dekt "regen" de lading niet; het giet aan een stuk door! Vanavond ga ik met Michael, Sigrid en Paul (de verloofde van Sig) naar een jazz concert. Morgen moet ik 's avonds na het concert ook nog lesgeven. Het concert begint om 15.00 in de "high tea" serie.

Geen opmerkingen: