woensdag 13 mei 2009

Nog een uur wakker blijf blogje

Het is 21.00 en ik vind dat ik nog een uur op moet blijven om de jetlag te bestrijden. Een blogje schrijven is natuurlijk een manier om nog een beetje "bij" te blijven. De repetitie viel erg mee. Zelfs het stuk viel wel mee; ik was bang dat we een cello concert van Penderecki moesten spelen maar het bleek het largo voor cello en orkest te zijn. Ik hoef alleen esklarinet te spelen en de partij ging de eerste keer al goed, zo a vue. Om 12.10 waren we klaar waarna ik naar huis fietste. Op de heenweg had ik me redelijk ingehouden qua snelheid maar ik had het toch behoorlijk heet toen ik aankwam. Op de terugweg fietste ik "gewoon" en toen ik in de garage afstapte had ik meteen stroompjes zweet op mijn voorhoofd!  Het is al duidelijk "2 t-shirtjes per dag nodig" weer. Vanmiddag ging ik naar de "thee" van de GWIC. Dat was weer eens erg gezellig en ik heb adressen ik het Chinees opgeschreven voor iemand. Dat was vrij makkelijk want ik hoefde ze maar te kopieren. Om 19.00 ging ik met Lida op weg om Pieter te ontmoeten voor het avondeten. We gingen naar de Chinees, hihihi. Het eten was wel OK en het was een goede afleidingsmanoeuvre tegen de jetlag ;) 

Geen opmerkingen: