donderdag 14 mei 2009

Jetlag, bah!!!

Jeemieneetje zeg, het valt niet mee deze keer! Gisteravond was ik al te moe om te slapen, word ik om 3.00 wakker en kan ik vervolgens tot 6.30 niet slapen!! Ik heb zelfs thee zitten te drinken midden in de nacht. Toen de wekker om 8.30 ging, sliep ik natuurlijk wel :(
Gelukkig was de repetitie kort en pijnloos. Ik vind Penderecki trouwens niet aardig, brrrr.
Gelukkig hoef ik maar een stuk ;) Na de repetitie werd ik opgehaald door Lida en meneer Cheng (de chauffeur). We gingen naar de Ikea. Ons huis is nu voorzien van drinkglazen en bestek, het moet niet gekker worden! Ook kocht ik nog wat doosjes en grote opbergtassen. Handig hoor, zo winkelen als de chauffeur buiten klaar staat om je op te pikken. Na onze inkoop actie gingen we lunchen, ditmaal bij een Japanner. Jaja, je voelt 'm al aankomen; het was lekker :) Ik werd fijn thuis gebracht en vervolgens heb ik wat op lopen te ruimen. Ik was erg suf maar ik kon toch niet slapen. 
Een flink sterke groene thee en een kop koffie later, ging ik op weg naar de CMS repetitie. We begonnen om 17.00 en waren om 19.30 klaar. Dat denk ik tenminste want ik was half dood dus ik weet het niet meer precies. Wel herinner ik me twee kopjes espresso die ik in de pauze van Michael kreeg. We gingen met z'n allen bij de Indier eten, dat smaakte wederom erg goed. Na het eten voelde ik me iets beter. Nu is het bijna half tien en ga ik slapen. Hw is vanavond in Shenzen dus ik heb het rijk voor mij alleen. 

2 opmerkingen:

Jo en Riny zei

Ik hoop dat je nu weer drie dagen verder de jetlag kwijt bent.
Je zult waarschijnliujk nu nog geen heimwee naar Nederland hebben, omdat je weer voor weinig geld in de watten geldegd kunt worden.
Geniet er maar van.

Riny en Jo

Jo en Riny zei

Kijk maar even over de tikfouten heen. Weer te snel verzonden.

Jo