maandag 18 mei 2009

Raar weer

Naast raar internet (dit blogje komt wederom vanuit de mail, ben benieuwd of de foto ook aankomt) hadden we vandaag ook raar weer!
Het heeft vannacht geregend en vanmorgen ook nog. De geplande tennisles (met Haiwen en Lida) kon helaas niet doorgaan omdat de baan nat was. Vervolgens is het buiten de hele dag grijs gebleven met af en toe een flinke donderklap maar geen regen! Hooguit een paar druppeltjes. Het zag eruit alsof er elk moment een enorm onweer kon losbarsten maar dat gebeurde dus niet. Ook niet erg natuurlijk want ik was best veel buiten vandaag. Lida kwam "gewoon" op bezoek, zonder tennisracket en we gingen naar de Wedding street om een cadeautje te kopen om naar NL te sturen. Vervolgens gingen we in een zeer lokaal eethuisje lunchen. Ik was wel trots want ik heb het eten nagenoeg alleen in het Kantonees besteld :) 's Middags had ik CMS repetitie. Michael en Roddy kwamen te laat want hun opname (voor een vaag Chinees ding) liep uit. Er zat voor Sigrid en mij niks anders op dan even in een cafe in de buurt van Michael's huis te wachten. Dat vonden wij niet eens zo heel erg, hihi. We gedroegen ons erg netjes en bestelden beiden een "virgin colada" i.p.v. een "pina colada". Ja, er moest nog gewerkt worden! De repetitie verliep wel goed en om 18.45 stond het avondeten klaar. Ik was alleen met Hw's ouders en ze waren heel blij dat ik de graatjes vis ook proefde. Helemaal blij toen ik 'm ook nog lekker vond. We kletsten nog wat en om 19.30 kwam Vivian op les om haar auditie stukken voor te bereiden. Ze komt zaterdag nog een keer. 
Zo te zien gaat het sowieso niet lukken met de foto..... raar internet. Ik zal het morgen weer proberen. 

Geen opmerkingen: