zondag 17 mei 2009

Raar internet

Ik kom al drie dagen de blogger site niet op, heel vaag. Nu probeer ik het met een mailtje, hopelijk komt dit op de blog terecht.....
Het concert gisteren ging wel OK. De solist (Alban Gerhardt) speelde mooi en speelde het stuk uit zijn hoofd. Lastig met zo'n moderne toestand!
Leuk was dat Niek en Jos (de NL vice consul en zijn vrouw) er ook waren; zij hadden vrijkaartjes gekregen. Jos heeft me aan een hele hoop consuls en hun echtgenoten voorgesteld. Wel leuk zo even in de pauze ;) Vanmorgen heb ik les gegeven. Op vrijdag had een meisje les dat binnenkort auditie gaat doen. Zij komt deze week ook nog 2 keer. We hebben met het GSO zondag pas weer concert in het kader van de "high tea". Dit keer een opera-achtig programma. We repeteren alleen op vrijdag en op zondagmorgen hebben we een doorloop. Zoals altijd heb ik het in een rustige orkest week zelf extra druk. Op donderdag spelen we met CMS ter ere van "Scandinavia day" en op vrijdag op een school in Panyu (een buitenwijk van Guangzhou). En dat was pas het begin van de activiteiten. Jullie krijgen er nog wel meer over te horen ;) Hopelijk kan ik snel de site weer op en er wat leuke foto's bij plakken.

Aan fam. Tummers: veel plezier met het 60 jarig huwelijks feest van opa en oma!

Geen opmerkingen: