woensdag 1 augustus 2007

:-) :-) :-)

Verder goed nieuws!!!
De vice president van het orkest belde net. Blijkbaar waren ze zo onder de indruk dat ze me niet alleen 2de willen laten spelen. Ik ben benoemd tot "vice principal" WOEHOEEEEE, yeah me!!! Ok, ok iets te erg maar nu ben ik helemaal blij :) :) :) :) :) :) :) :) Dat betekend dat ik afwisselend 1ste en 2de kan gaan spelen. De proefperiode is 3 maanden. Donderdag ga ik naar het kantoor om alle formaliteiten te regelen.
Lalalalalalalalalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! (Ok,ok weer te erg, ik kan er niks aan doen....)

6 opmerkingen:

Unknown zei

Van harte gefeliciteerd met je baan.

Groetjes van de Vaesjes.

Theo zei

Hoi "vice principal", moet je niet op zoek gaan naar nieuwe schoenen??
Van HARTE GEFELICITEERD met dit geweldig succes en dat zo vlak voor je verjaardag.
Dubbel proficiat en succes.

M & Th

Ilse zei

Jaaaaaaaaaaaa!
GEFELICITEERD!

X Ils

annet zei

hoi joke

GEFELCITEERD, we hadden niet anders verwacht dan dat je de baan kreeg. wat een verjaardagskado.

groetjes wil annet en de rest

Unknown zei

生日快乐 与 好处 幸运 由于 你们的 最近的 事情.

Anoniem zei

Hallo Joke,

VAN HARTE GEFELICIFLAPSTAART van Marij en Lara.
Voor je verjaardag en natuurlijk voor je baan. Hartstikke goed.

Iets minder is natuurlijk dat je bent aangenomen bij de eerste noot. Waar ben je dan op aangenomen???? Je stralende jij??
Nou... dan zullen ze nog wel ontdekken dat je ook echt kunt spelen.

Geniet van je verjaardag, we denken aan je!