donderdag 19 juli 2007

Donderdag

Hehe....ff zitten. Net een yogales van anderhalf uur gehad. Dat was echt vermoeiend en ik hoop ten zeerste dat ik morgen nog kan lopen. Wordt vervolgd....
Vanmorgen ben ik met Haiwen gaan winkelen. Gelukkig heb ik nu leuke kleren om aan te trekken. Dat voelt toch stukken beter! Ik heb zelfs 2 jurkjes gekocht.
We hebben ook weer lekker lychees gegeten. Die zijn echt niet met de ingeblikte versie te vergelijken. Helaas is het seizoen over 2 dagen afgelopen.
We zijn ook naar mijn favoriete sushi-bar geweest. Haiwen heeft meteen maar een vaste klantenkaart aangevraagd :). We hebben met z'n tweeen voor 11,30 euro gegeten en we zaten echt vol. Dat is nog eens leuk sushi eten!
Ik ga nu op de bank liggen. Fijne dag nog verder en tot de volgende keer.

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hey Jo ik lees dat `t je wel goed afgaat,denk je eraan dat je met kerst niet kan lijnen!!En als `t goed begint binnenkort `t seizoen van die kleine rode zachte vruchtjes... Kun daarvan smullen;-)
Grtz

jhj

Anoniem zei

:-O

:()

;-)

;-()

;-})

:-0

;-{]

;)

;0

;o

;-o

:-))

Ilse zei

klinkt top!
Ga zo door... groetjes aan Haiwen!!

Ils

Maya zei

gaan jullie het groen in huis nog wegschilderen???

groetjes \maya