vrijdag 20 juli 2007

Vrijdag

Hier een fotootje van onze koelkast. Wie herkent zijn/haar cadeautjes? Ik (of eigenlijk HW) heb vandaag een bankrekening geopend. Er staat nu 200 RMB op, hahaha.
Vanmorgen heb ik eindelijk weer eens fatsoenlijk klarinet gestudeerd, inclusief es. Als ik auditie kan gaan doen, ga ik ook esklarinet laten horen. Voor avondeten had HW's moeder sushi gemaakt. Eerst dacht ze dat we daar misschien geen zin in hadden omdat we gisteren ook al sushi gegeten hadden. Maar we hebben haar van het tegendeel weten te overtuigen. Ze maakt echt superlekkere sushi! O ja, goed nieuws: ik heb helemaal geen spierpijn van de yogales. Hoe dat mogelijk is begrijp ik ook niet want gisteravond deed alles pijn. Morgen om 14.00 ga ik weer. Morgen gaan we weer 2 keer uiteten; een vroege lunch en avondeten. HW's vader is net mijn sporttas komen ophalen zodat HW's moeder die voor mij kan meenemen om naar de yogales te gaan. (Voorbeeldje zorgzaam gedrag: ik zou natuurlijk ook de tas mee naar het restaurant kunnen nemen.) Het scheelt wel tijd want nu kunnen we als ik terugkom meteen door. Dat is wel een klein nadeel van op de 35ste te wonen; naar buiten gaan duurt altijd even. Gelukkig zijn er 3 liften. Nu ga ik even wat kaarten schrijven voor de mensen die geen internet hebben.
Zaijian!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

Rieki zei

Goh Joke, ik heb net je hele week doorgenomen. Deze week bestond uit sporten, winkelen, eten.
Ik ben blij dat je goed bent opgevangen door je schoonouders.
Probeer maar zoveel mogelijk plezier te maken.

Groetjes
Rieki

vakantie zei

Hoi Joke & Hai Wen,

we lezen uit jullie mail dat jullie het lekker druk hebben.Jij Joke met het geven van Engelse les, studeren, uiteten met je schoonouders, enz.
Hai Wen slaat af en toe een balletje...hi hi nee heb jij het ook naar de zin hai wen...
Zeker erg moeilijk om alles te begrijpen Joke of gaat alles je goed af...Hele dikke kus Mayke & Reinier
Tot mails

vakantie zei

Hoi Hai Wen,
ik mis je heel erg, heb net in toernooi Vinkeveen slecht gespeeld en verloren...erg he...
hi ha he hi
tot mails Reinier